Datos personales/Dades personals

martes, 13 de noviembre de 2007

Manel Fontdevila y Guillermo Torres. ¿Justicia?

Es este un blog en el que dejo caer momentos de mi aventurera vida que ilustro con trabajos realizados en esos u otros momentos. Jamás quise colocar en él nada que no formara parte de mi universo particular.
Voy a saltarme esa norma y lo haré siempre que descubra una injusticia que alcance a algún inocente a lo largo y ancho de este mundo.

En un recóndito país, donde los dictadores parecían enterrados y el tufo de los intolerantes desterrado, dos hombres buenos, que solo buscan hacer reír al prójimo, acaban de ser condenados por injurias al Heredero de la Corona.

La historia no necesita más ilustración que esta.
Es aquest un blog al que deixe caure moments de la meva vida aventurera i que il·lustre amb treballs realitzats a aquestos o altres moments. Mai vaig voler penjar en ell res que no formaràs part del meu univers particular.
Vaig a saltar-me aquesta norma i ho faré sempre que descobrexca una injustícia que abaste a algun innocent al llarg i ample del món.

A un recòndit país, on els dictadors semblaven enterrats i el tuf dels intolerants desterrat, dos homes bons, que tan sols recerquen fer riure a la gent i remoure algunes consciencies, acaben de ser condemnats per injuries al Hereu de la Corona.

La història no necessita més il·lustració que aquesta.

No hay comentarios: