Datos personales/Dades personals

martes, 12 de noviembre de 2013

Acuarela a Mauthausen




Todavía no estoy por completo decidido - quiero ver como quedan unos toques de postproducción “photoshopera” - pero la propuesta en la que estoy enfrascado quiero resolverla con acuarela. Aunque solo sea por aquello de volver a deslizar el pincel húmedo por el rugoso papel y ver como la mancha toma forma… A ver que sale.   

Pruebas de color (2013).

  

Encara no estic per complet decidit - vull vorer com queden uns tocs de postproducció “photoshopera – però la proposta a la que estic enfarinat vull resoldre-la amb l’aquarel·la. Encara que sols siga per allò de tornar a fer lliscar el pinzell humit pel rugós paper i vorer com la taca agafa forma... A vorer que ix.
Proves de color (2013).   

3 comentarios:

Unknown dijo...

Fantàstic. Açò promet. No et canses massa prompte. Coneixent-te, sé que no pararàs de buscar fins que ho tingues clar. A veure quan podem veure vinyetes, i aquestos personatges formen part d'una de les teues històries.

Unknown dijo...

Ànims. Em sembla fantàstic. I ja tinc ganetes de veure aquestos personatges en unes vinyetes ben posades. A per la història.

Jordi Peidro dijo...

Amb ànims con aquestos, David, no tinc altra que seguir endavant. A vorer si els plaços que m'he posat es compleixen - què difícil! - i ho tinc acabat pel mes de març.
Si ens troben a Nadal, de segur que ja pots vorer coses i donar-me la teua opinió.
Una abraçada forta.